Wat moet ik nu als wc gebruiken?

Wij hebben op dit moment een verbouwing. En vandaag is de wc eruit gegaan.. Nu ben ik snel opzoek naar een oplossing waar je in ieder geval een plasje op kunt doen!
Maar wat iets smakelijker is dan een open emmer. Iemand ervaring of een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, niet eerder aan gedacht?

Antwoorden (7)

Je hoeft niet persee een emmer of dergelijke te hebben.. De buren hebben toch ook een wc die je vast heel eventjes zou mogen gebruiken?! Als je je verhaalte vertelt weigeren ze je heus niet om hun wc te gebruiken:))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ga een campingtoilet kopen.
Makkelijk en hygienische

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je echt heel goedkoop uit wil zijn koop dan een luieremmer met een deksel erop.
11 jaar geleden
misschien op marktplaats kijken naar een camping wc.
Er staan er te koop, misschien bij u in de buurt
11 jaar geleden
Het prettigst is een chemisch toilet.
De meest bekende zijn Porta potti, Dixie, Biotex, Enders, Lidi en Thetford.

Deze zijn er in diverse soorten en maten. Sommigen zijn een hokje buiten, anderen zijn niet groter dan een emmer met een toilet-bril er op.
Een voorbeeld van wat ik bedoel zie je in deze link:
http://www.lemerij.nl/producten/toiletcabines/

Suc6 met de verbouwing ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrienden van ons hadden een gesloten wasmand met deksel gekocht. Is ook een stukje hoger dan een emmer. Je hebt ook zakken waarin je kan plassen, daar zit iets in waardoor het 'oplost' of een vaste substantie wordt. Als je zo'n wasmand gebruikt zou ik er wel van dat chemische spul in gooien wat ze in wc's van caravans gebruiken. Dan stinkt het in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gat in je tuin graven en die dichtgooien na je behoefte te hebben gedaan, wordt de grond ook nog eens vruchtbaar. Dubbel winst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ook leuk voor de buren,
kunnen die fijn gluren!
escape
11 jaar geleden
Leuk die foto's in je blote reet op het internet terug te vinden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm nee dit is geen optie.. Ik woon namelijk op een etage. Dan kan de buurman zo mijn privetje inkijken haha.. Maar toch bedankt ;)
De wc bij de winkel in de buurt, bijvoorbeeld Hema of V & D. Als die er niet zijn: gewoon de hele dag ophouden en dan op visite gaan bij je grootste vijand.:)