Betreft nieuwe deuren met dubbelglas. Hoe weet ik of er idd hoogrendementglas is geplaatst (HR+)?

Er staat geen code in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

In de de spouw van geïsoleerd glas staat info gegraveerd. Ook het merk, dus zo te checken bij de firma.
Staat er geen info, dan heb je geen merk isolatie glas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In 2009 heb ik kozijnen laten plaatsen met HR++-glas. Dit staat in de tussenruimte van de ramen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus in de metalen lijst
Op de aluminium profiel tussen de glasplaten zou de naam van het product,het ordernummer en de naam van de fabrikant aangegeven moeten staan. Ook staat hier de datum van productie in vermeld. De kans is groot dat het glas uit Duitsland komt ofzo,dus ik denk dat het moeilijk te achterhalen is of het hr ++ glas is. Vraag het even aan de gene die het glas heeft geplaatst.