Wie heeft voor mij informatie over het plaatsen, gebruik, prijs, bedrijven die ze verkopen, en eigen ervaring betreffende een Japans toilet?

Een Japans toilet is een toilet met ingebouwd in de wcbril een bidet en een föhn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar met een kater na het kotsen, spoelt ie dan ook je mond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij je mond open boven de waterstraal houdt wel, en na afloop wordt je koppie drooggeföhnd met een warm briesje!!
Waterstraal schijnt wel hard te zijn, dus uitkijken met je benevelde hoofd, dat je longen danwel je gehele darmkanaal niet meteen worden schoongespoeld LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus bij "normaal" gebruik de billen goed dicht knijpen, anders komt het alsnog in je mond!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omg :-P

Het beste antwoord

Hoewel ik mezelf wel zo schoon mogelijk probeer te houden, heb ik daar geen ervaring mee. Wel heb ik hier wat informatie.

Japanse toilet

U wast dagelijks uw handen, uw gezicht, onder uw armen. Voor ieder deel van uw lichaam dat u schoon en fris wilt houden, gebruikt u water. Alleen op het toilet pakt u ineens een papiertje. Waarom is dat?

Juist het deel waar de meeste bacteriën zitten, wrijft u schoon met een stuk papier. Nou, dat is niet meer nodig. De Japanners, het schoonste volk ter wereld, geven het goede voorbeeld. SPATOILET is het nieuwe Japanse toilet dat de wereld verovert. SPATOILET is een uitgekiende combinatie van bidet en toilet die reinigt met water.

Zo werkt SPATOILET
De toiletzitting is eenvoudig aan te brengen op uw huidige toilet. U sluit SPATOILET aan op de waterleiding en de stroomvoorziening. U drukt op een knop en de douchearm schuift van achter uit de zitting. De douchearm reinigt met aangenaam warm water. Ook de arm zelf wordt na iedere beurt schoongespoeld. Als u wilt, wordt ook de zitting van dit Japanse toilet verwarmd. Erg prettig, vooral in de winter.

Aangenaam, makkelijk, hygiënisch
De hygiënische voordelen, het gebruiksgemak en de simpele installatie maken dit Japanse toilet ineens heel populair in Nederland. Dat is niet zo vreemd, want als u SPATOILET eenmaal hebt ervaren, wilt u nooit meer terug naar een hopeloos primitief toilet met papiertjes.

Maar waarschijnlijk had je dat zelf ook al gelezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!
Deze had ik inderdaad gelezen. Maakt niks uit, misschien heeft een ander er ook wat aan ;-)