een barst in mn raam met een duidelijk "gaatje"... van wat kan dit komen (het is achter aan mn huis in een volgebouwde blok)?

Toegevoegd na 25 seconden:
ik vind geen dode vogel noch een projectiel op mn koer...

12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Misschien een scherp steentje van baldadige jeugd,
want aan een pistoolschot denken vind ik weer erg heftig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een kleine put ziet zitten is het niet vreemd aan een luchtdrukwapen te denken. Ik dat geval zou ik toch even melding doen bij de politie. Kunne ze gelijk even naar de inslag kijken en je vertellen wat zij denken dat het is geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Daar dacht ik ook aan.
liveisgreat
12 jaar geleden
de politie wil niets doen omdat er geen strafbaar feit gepleegd is...:-I