wat is de hoogte van de waterschapsbelasting voor een huurwoning in breda (3ve)?

Ik heb het op de site proberen te vinden, maar daar staat zoveel........op de site van mij oude waterschappen was het veel duidelijker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Hier vind je de tarieven in het algemeen:
http://www.brabantsedelta.nl/mijn_rekening/tarieven

En hier is ook nog een rekenmodule. Voer je postcode en huisnummer in, even de vragen beantwoorden, en je ziet precies wat je moet betalen.
http://www.brabantsedelta.nl/mijn_rekening/wat_betaal_ik?mode=gebouwd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 1e link heb ik natuurlijk ook gevonden, maar wat ga ik van al die onderdelen betalen? Op de site van zuid-holland stond altijd gewoon het totale bedrag dat je als bewoner van een woning betaald, alleen of als gezin. Dat laatste werkt helaas niet, had ik ook al geprobeerd, mijn adres wordt niet herkend......een probleem dat ik vaak tegen kom. Het is nieuwbouw en in november 2011 opgelevert. Bij veel instanties zijn we nog onbekend.....
En mailen naar de Brabantsedelta levert geen enkele reactie op. Dat heb ik al meerder malen gedaan zonder resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was, dan zou ik eens even bellen.
076 529 83 00 Dan kun je vragen wat je gaat betalen, waarom je adres nog niet is verwerkt in de rekenmodule, èn waarom ze niet reageren als je mailt.
Succes!