Waar kan je een winkelwagenmuntje krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
17.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.marktplaats.nl en dan zoekterm: winkelwagenmunt, winkelwagenmuntje

Het beste antwoord

Als het goed is heeft Albert Heijn ze en ook nog eens gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij de meeste supermarkten, bijvoorbeeld bij Albert Heijn of C1000. Maar meestal niet bij de prijsvechters zoals Lidl en Aldi.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder kan je ze zelf laten maken, met je eigen logo erop.

Er zijn ook sites van mensen die ze sparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je daar niet een grote partij afnemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het maken van persoonlijke muntjes voor promotie wel. Dat was meer een toevoeging, net als mensen die muntjes ruilen. Om er gewoon een te krijgen heb je de meeste kans bij Albert Heijn, Plus of C1000.
jodyenboyke
12 jaar geleden
Ter aanvulling: ook de Jumbo heeft ze gratis.
je kan het bij de winkel zelf het krijgen, bij de AH zijn ze inderdaad gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij je eigen bank. Gewoon een bedrag van 50 cent of 1 euro opnemen en je hebt een multifunctioneel winkelwagenmuntje.
paulus811
12 jaar geleden
Neem gewoon een € o,50 munt. Verf deze in je favoriete kleur. Boor er een gaatje in, aan je sleutelbos en gebruiken maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet je er toevallig tegenaan lopen .
Als er een winkel of zoiets dergelijks er toevallig een partij muntjes heeft besteld voor een of andere actie of reclame stunt .
Zo heb ik er een van een woningbouwvereneging en een van een reisbureau .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de kat uit de boom kijken, of moet ik stellen het muntje uit het karretje. Er is wel altijd iemand die zijn muntje vergeet in het karretje :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan lang duren...
In België krijg je die bij warenhuis Delhaize gratis aan de infobalie.

Via bijgevoegde link vind je nog heel wat tips én vrijgevige mensen die jou graag zo'n muntje kado doen als je er naar vraagt.

Veel winkelplezier ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij je eigen bank, en dan bedoel ik niet een muntstuk, maar een winkelwagenmuntje met het logo van de bank erop. ik heb er een van de abn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak krijg je die bij reclame materiaal van bijvoorbeeld uitzendbureaus en zaken partners, als cadeautje. Ik ben er altijd heel blij mee.