Wonend in huurhuis (2 kamers). CV krijgt huis niet warm & het huis tocht (voelbare wind die continue waait). Wat is mijn recht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Woningbouwvereniging bellen en vragen of de cv monteur een capaciteitsmeting komt doen !!
Heb ik pas ook gedaan en ze komen aanstaande Donderdag een grotere radiator plaatsen omdat ik 500kw te weinig aan capaciteit heb.
Ik heb ook die voelbare tocht in huis terwijl alles dicht is en ook hier duurt het een eeuw voordat het lekker op temperatuur is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken zijn installaties uit gelegd op een delta T van 30 dit houd in dat een temperatuur van -10 Buiten niet verder opgewarmd kan worden dan naar +20 aangezien je aangeeft dat het ook tocht lukt het je nooit om een behaaglijke temperatuur te halen.
De woningbouw vereniging is verantwoordelijk voor een behaaglijke binnen temperatuur dus je kan dit probleem verleggen naar de woningbouw vereniging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, ik ga het voorleggen.