ik heb mijn pomp afgelaten maar het water in bovenste gedeelte laten zittenis nu ijs geworden, zou ze kapot kunnen zijn he ze niet terug dicht gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pomp afgelaten? Over wat voor soort pomp gaat het en wat is afgelaten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar gaat het over? over een vijver?

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat voor pomp je bedoelt, maar als het een pomp is die je kan laten ontdooien (vijverpomp? uitkappen en mee naar binnen nemen).
Dan heb je 2 mogelijkheden: Of hij is nog heel, of hij is stuk.... je merkt dat vanzelf....