Waar kan ik de WOZ waarde van mijn huis vinden?

Deze moet ik bij de belasting invullen maar ik heb nooit een beschikking thuis gestuurd gekregen. Waar kan ik deze op vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Het beste antwoord

Op de jaarlijkse WOZ-aanslag die je per post ontvangt, staat de getaxeerde waarde waarop de WOZ-belasting gebaseerd is. Deze heb ik dit jaar nog niet ontvangen, ik krijg hem meestal in februari.
Verder kun je ook inloggen met je DigiD op de website van je gemeente. Hier kun je WOZ-waardes nalezen van jouw woning. Zoek op de website van jouw gemeente op WOZ en dan wordt je, als het goed is, doorgestuurd naar de juiste site. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij je gemeente.

Toegevoegd na 2 minuten:
Google even op: WOZ waarde opvragen met de naam van je gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even SMS naar 2233 en je krijgt alle gegevens.
Pas op: Je krijgt 4 x een SMS terug, dus dat kost je 6 euro.