Als je wilt betegelen kun je dan het behang erachter laten zitten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Eigenlijk niet.
Je loopt het risico dat de tegels na een tijdje van de muur af vallen met het behang er aan (En dan waarschijnlijk gelijk de halve muur aan tegels&behang er achter aan).
Het is wat extra moeite om het behang er af te halen maar het is wel verstandiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mee eens, plus

Andere antwoorden (2)

Nee het cement blijft niet zitten op behang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je tegellijm moet hechten aan het beton of gips.
Als je je behang betegelt, en de lijm zou al hechten aan het papier, loop je het risico dat het behang met tegels en al van de muur komen vallen.. dat is ook niet de bedoeling.