Waarom vliegt een kraai regelmatig gericht tegen een ruit?

Een kraai vliegt tegen onze ruit zonder dat de zon erop staat,dus hij kan zichzelf niet zien/aanvallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (3)

Ze vliegen altijd met snavel naar voren, dus altijd gericht. Verder zien ze het glas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je zelf al uitlegt; zonder dat de zon erop staat, is die ruit niet te zien voor een kraai. Een kraai die een ruit voor zich niet ziet, zal niet verwachten ergens tegenaan te vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plak iets op de ruit, plastic bloemen of iets dergelijks. Iets dat goed zichtbaar is voor vogels.