Hoe lang moet een diepvrieskist die een dag horizontaal in de auto heeft gelegen weer rechtop staan zodat het koelvloeistof teruggelopen is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (4)

Een etmaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Etab, maar helaas kennis veroudert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik geef ook +1, want het kan in ieder geval geen kwaad .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb vroeger wel eens antwoorden verwijderd, dat is dus niet handig; dankje Kirsten.
Volgens mijn broertje de koelmonteur is het 24 uur verhaal achterhaald.. Max. een halve dag zou meer dan voldoende moeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, ik had inderdaad 24 uur in gedachten, dus een halve dag is voldoende +1 voor deze bruikbare tip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 , halve dag, zes uur? Valt te doen, dan weet ik tenminste, dat ik niet fout heb gezeten door ongeduld.
Wanneer een koelkast/vriezer rechtop is vervoerd, hoeft deze maar even te rusten.
Wanneer de koelkast/vriezer niet rechtop is vervoerd, is 12 uur voldoende voordat deze wordt aangezet.
Wanneer de koelkast/vriezer gedurende lange tijd heeft gelegen, wordt aangeraden 24 uur te wachten voordat de koelkast wordt aangezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet langer dan een dag.