Kan je in je huis ook opemeten of er genoeg zuurstof is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3.5K

Het beste antwoord

Indien je vast hebt gesteld welke concentratie er minimaal moet zijn, kan dit met een 'GOX 100 Zuurstofmeter' kun je de concentratie zuurstof meten in een bepaalde ruimte.

Toegevoegd na 10 minuten:
Volgens de andere bron dient er minimaal 18% zuurstof te zijn. Bij 15% krijg je last van hoofdpijn etc. Bij 8% raak je zomaar bewusteloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeker! Dan zou ik een Co2 meter aanraden. Deze apparaatjes hebben vaak een led-aanduiding: rood-oranje-groen waarmee de luchtkwaliteit in de ruimte wordt weergegeven.