Heeft iemand een idee waarmee je het beste bitumen kunt snijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
7.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)

Antwoorden (4)

Met een stanleymes lang een metalen lat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord
Steenuiltje
12 jaar geleden
Wij deden het ook met een stanleymes langs een houten regel. Gaat prima.
Eerst insnijden met Stanleymes, daarna doorsnijden met gekarteld mes (bv broodmes).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, we gaan 't proberen.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Broodmes??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja, een mes met fijne karteltjes, ben domme bouwvakker, geen kok.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Ik wist niet dat bouwvakkers per definitie dom zijn (??)
Eigenaardige stelling............
Ik heb het met een stanley mes gedaan en het ging prima,en de randjes aafgeknipt met een (alles) schaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn speciale mesjes voor in een Stanleymes te koop, deze hebben aan elke kant een haak, die werken echt goed!