hoe kom ik van de zilvervisjes in huis af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet die te dure val aanschaffen, als je geluk hebt loopt er 1 doorheen en blijft plakken maar de rest loopt er langs.
Ik heb er 3 geplaatst en het is een miskoop!

Het beste antwoord

Zilvervisjes zijn goed te bestrijden met Roxasect Zilvervisjesval. De val trekt zilvervisjes en ander ongedierte aan en vangt ze. Het product bevat geen gif en is reukloos.

Daarnaast is er HG Spray Tegen Zilvervisjes. Deze spray is speciaal ontwikkeld ter bestrijding van het zilvervisje. De spray werkt effectief, langdurig en snel.

De beste manier om zilvervisjes zo snel mogelijk te verwijderen is de zilvervisjesval gebruiken voor de zichtbare zilvervisjes en de spray te gebruiken op plaatsen waar zilvervisjes zich kunnen ophouden, maar waar u niet goed bij kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hellas, die werken niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hellas=helaas

Andere antwoorden (2)

bij de supermarkt kan je vallen ervoor kopen of spuitbussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vallen en de spuitbussen werken niet, helaas.
Alles goed en grondig schoon en droog maken en ventileren.