hoe veel man heb je nodig om 250m2 te metselen in 7 dagen van 8 uur?

en dan heb ik het niet over nieuwbouw metselen maar renoverend metselen door de voegen te vervangen tussen de stenen !!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen metselen, maar voegen.... En bij een bestaande muur heet dat voegrenovatie. Een groot deel van het werk zit overigens in de voorbereiding !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat moet het worden: knipvoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
250 m2 voegen is ca. 125 uur werk (halfuur per m2). Dus reken maar uit... 2 a 3 man ?
zie ook:
http://studybol.blogspot.com/2009/10/voegwerk-2.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet in je berekening niet mee te nemen dat je de steiger geheel moet inpakken met plastic, je officieel in een "vacuum-pak met perslucht" de voegen er moet uitslijpen. Het is heel vies en zwaar rotwerk, zou het niet in de zomer doen. Ik ken free-lance voegslijpers die 1000 euro per dag vragen en krijgen.
Het is niet alleen een personele kwestie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt het word trouwens een snijvoeg.

Het beste antwoord

0,8 niet meer