Waar kan ik glazen zonder voet kopen, die vanzelf ronddraaien, zoals in bijgaande afbeelding?

Ik ben opzoek naar glazen, die draaien van zelf rond. Ik heb ze een keer in een winkeltje in Duitsland gezien en kan ze nergens meer vinden. Weet iemand hoe deze model heet of waar ik hem iets goed koper kan kopen?

Voorbeeld: www.flinders.nl/cognac-glass

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh hoe kan je vraag anders zijn in het venster met alle vragen dan als je er op klikt?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb soortgelijke glazen, alleen is de onderkant niet echt in een punt maar gewoon een kleine ronde piramide.. Ik heb ze kado gekregen van mijn vriendin, die ze besteld heeft uit Duitsland. Kan wel vragen of zij nog weet waar zij ze gekocht heeft, maar dat ze duur zijn dat klopt wel.. Iets van € 6 p.s. dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rjs88: ik zal je echt dankbaar zijn aks je mij kan helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die heb ik ook; meegebracht door vrienden die in Italië zijn geweest...heb je ook niks aan vrees ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een leuke glazen!

Antwoorden (2)

Ik moest meteen aan wat ze in het Fries een "fûgeltje" (voegeltsje) noemen denken, maar dat is niet de juiste benaming.

Volgens mij zijn deze glazen bij de Xenos, Blokker, etc. rond Kerst en oud-en nieuw te verkrijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De glazen die bij de Xenos, Blokker, etc. zijn te verkrijgen zijn de glazen die jij bedoelt, en niet de glazen die hieronder afgebeeld zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn cognac glazen en heten "Normann Copenhagen Cognac Glazen. Ze zijn hier te koop: http://www.cilo.nl/merken/normann_copenhagen/cognac-glazen/
Je kunt ze bellen Tel: +31 (0)575 - 583 656
Of mailen info@cilo.nl
Het bedrijf zit in Zutphen. Ik weet niet of ze ze ook opsturen of bezorgen. Dus Misschien moet je er een stukje voor rijden :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een prachtige spullen hebben ze bij Normann Copenhagen!