als ik mijn over gebruikt heb en hij is afgekoeld, dan heb ik een fijne zwarte stof in mijn oven liggen, wat is het, en hoe verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Misschien is er bij het bakken iets tegen de verwarmingselementen gekomen. Dit verbrandt en valt als roet naar beneden.
Je kunt het dus voorkomen door te zorgen dat je baksel niet te hoog is.
bamibal
12 jaar geleden
Je kunt als voorzorgsmaatregel de bodem met aluminiumfolie of bakpapier inpakken. Makkelijker met schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de oven goed schoonmaken, is ws roet van eten dat er in is blijven plakken van je rooster misschien??