hoe krijg je doodgeur weg uit een huis ? Van een dood dier wel te verstaan.

Wij wonen in een oud huis,1911,nog met ouderwetse spouwmuren.
Nu is ons dus waarschijnlijk een dier in de spouwmuren gekomen ,en ligt daar te vergaan, dit omdat we aan de buitenmuren zijn aan het werken,dus nu overal kieren zitten.
Echt heeeel vies.
We vinden het dus niet,maar zitten wel al een week in de stank,heb overal luchtverfrissers en automatische verfrissers staan,geuren op elkaar afgestemd,alleen die doodgeur blijft overheersen.
Iemand een tip hoe deze snel weg te krijgen?

Toegevoegd na 6 uur:
WE HEBBEN DE BOOSDOENER GEVONDEN.
EEN DODE KIKKER.
Bij toeval kwamen ze op een stukje waar het wel erg stonk,muur was toch al stuk,dus even "gaatje "erbij gemaakt daar vonden ze de kikker.
Ze hebben het schoongemaakt,en soda achtergelaten.
Gelukkig nu maar hopen op geen nieuwe beestjes.
Bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.9K

Antwoorden (1)

Persoonlijk zou ik proberen de plek te vinden waar het zit en als je het niet weg kan halen er maden bij stoppen, die eten het vlees weg en is de beest eerder verdwenen. als er geen maden bij zitten rot het langzaam weg en kan het veel langer duren.

Het is maar een idee...