Wat kan er allemaal geplaatst worden op een nieuw achtergevel?

We zijn aan het verbouwen. We hebben nu een nieuwe achtergevel. Om tegels e.d. te plaatsen kost het nogal. Bestaan er goedkope mogelijkheden?

Toegevoegd na 55 minuten:
Of als je een goedkope winkel weet in België, laat maar weten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trespa?

Het beste antwoord

Wil je een duurzame en mooie oplossing, zal het altijd wat geld kosten. Zelf heb ik steenstrips geplaatst wat ook een vrij kostelijke grap was, maar het resultaat is een totaal nieuwe muur. Voor de achterkant ben ik van plan om het met een bezettingslaag af te werken. Maar ik vrees dat dit ook niet goedkoop is ook al wil ik het zelf doen. Houten latten en daarop het een of ander kunststof is goedkoop en zo ziet het er dan ook uit. Wacht beter wat langer en doe het in één keer goed dat komt op het einde het goedkoopste uit.