Mag je reclame maken op eigen grond?

En geld dat voor zowel particulieren als bedrijven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.3K

Het beste antwoord

Ja men mag reclame maken op eigen terrein maar moet aan een aantal voorwaarde voldoen.

Denk daarbij aan de omvang, de vorm, aanstootgevend etc. etc., ook speelt ver- belichting daarin een rol.

Ook is bepalend aan wat voor weg de reclame gemaakt wordt, bij een snelweg is het zelfs verboden om binnen een afstand van een bepaald aantal meters van af de snelweg reclame te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer waardevolle informatie. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Nee niet altijd. Er zijn soms plaatselijke regels voor.
Zo mag je in sommige landelijke gebieden geen lichtreclame plaatsten.
En herinner je nog die boer die "jezus red" o.i.d. op zijn dak schilderde ? dat mocht ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lag denk ik aan die spelfout.
bamibal
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezus redt staat nog steeds op het dak. Klopt dus niet geheel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@hansbrinker; tja als dat zal het zijn
@theodbn; er was heel wat om te doen, het geeft alleen aan dat het allemaal niet zomaar mag.
Ben trouwens benieuwd wat er gebeurt was als er had gestaan "Allah akbar" (of hoe je dat ook schrijft)