Waar vind ik een goede website waar anti-kraak woningen worden aangeboden?

Ik zoek een anti-kraak appartement/huis waar ik voordelig in kan wonen, maar ik kan nergens een website daarvoor vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Heel simpel.... antikraak.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
en dan heb je ook nog interveste.nl

en via deze link vind nog veel meer... http://antikraak.startpagina.nl/

Toegevoegd na 44 minuten:
Moest even diep nadenken met wie ik ook alweer in een vorige baan regelmatig samenwerkte. Dat was adhocbeheer.nl. Ook een goede site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan idd maar vaak moet je dan iemand kennen die jou voorsteld(goedgedrag ect.....geen dieren en kinderen..... suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Camelot is ook heel goed!