Waar vind ik 'krasuitwisser' ?

Ik heb lang geleden ooit op TV (Tommy Teleshopping ofzoiets) een markerachtige pen gezien waarmee je krassen van auto's af kon halen (met de marker erverheen gaan en dan gaat de kras weg). Nu heb ik een mobiel met veel krasser en wil die krassen wegkrijgen, kan dat daarmee? waar kan dat spul vinden/kopen? en is er misschien nog een andere manier om me mobiel weer krasvrij te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dat krassen uitwisspul voor auto's kun je bij de Blokker wel krijgen. Maar voor echt van dat spul voor mobiele telefoona kun je beter naar een telefoonwinkel gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar zou het kunnen? (dat spul voor de krassen op auto voor de achterkant van mijn BlackBerry gebruiken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet gebruiken als ik jou was. Dat spul is bedoeld voor sterke lak op de ijzeren buitenkant van een auto. Het kan zijn dat het verkeerd uitpakt. Maar ik spreek niet uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ik denk dat dat best zou kunnen gebeuren. Maar is er spul om krasjes van je telefoon af te halen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kun je wel bij een telefoonwinkel halen. Waarschijnlijk hebben ze het daar wel en anders kunnen ze je adviseren.

Andere antwoorden (2)

dat spul voor auto's heeft mijn vader vorige week bij de aldi gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En? Dat is niet echt een duidelijk antwoord op de vraag..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een deel van het antwoord, ik zou het ook niet op m'n mobiel smeren
Zonde van je geld om deze rommel te kopen.
Het werkt absoluut niet.
Pas geleden in,ik meen Kassa of Radar behandeld.
Voor je mobiel kun je wel een polijstpasta kopen is ook verkrijgbaar bij juwelier of electronicazaken