Hoe kom ik aan een kamer in Den Bosch?

Toegevoegd na 1 uur:
Niet dat info over een specifieke kamer niet welkom is, maar ik bedoelde mijn vraag meer als: Op welke manieren kan je een kamer vinden in Den Bosch? Zeg maar woningcorporaties voor studenten in Den Bosch, dat soort dingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat deze vraag niet mag blijven staan... helaas...
kijk even bij help>richtlijnen hoe je je vraag anders zou kunnen stellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken iemand die een kamer wil verhuren in den bosch, mail me even bij berichten!

Antwoorden (2)

plaats een advertentie in een supermarkt, in het plaatselijke sufferdje, marktplaats
hang een briefje op op school
zoek een woningbouwvereniging in die stad, die hebben ook vaak kamers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op een paar sites die je kunnen helpen met het zoeken naar kamers (zie links)