Wat is de ultieme truuk om sokken in de was bij elkaar te houden?

Dus dat ze paarsgewijs uit de droger komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3.7K

Het beste antwoord

Hier zijn mooie clipjes voor: Cyclops. Ik gebruik ze al jaren. Ideaal!! Te koop op o.a. Ebay.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar te koop?
Utrecht
12 jaar geleden
http://cgi.ebay.nl/20-New-Laundry-Cyclops-Sock-Pair-Clip-Hanging-Rack-Hook-/200627392564?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb6531034 Ebay.nl en zoek internationaal op "cyclops socks"
Volgens mij heb ik ze ook ooit bij Xenos gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me de beste van de aangedragen oplossingen!

Andere antwoorden (11)

Een waszakje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per paar in een waszakje vind ik veel te omslachtig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je er een hoop nodig.
Alleen maar sokken in dezelfde kleur kopen, scheelt al heel veel om het sokkenmonster voor de gek te houden
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Agree. Werd er ook spuugziek van. Alles weggeflikkerd (lees: netjes in een verzamelbak voor kleren gedaan...ahum) en stapels zwarte sokken aangeschaft van hetzelfde soort en merk. En toen ging ik samenwonen.... :-)
anneliez
12 jaar geleden
En daar woont ook het sokkenmonster in je wasmachine.
Of heb je daar het grote zwarte gat waar de sokken verdwijnen. En altijd 1 van een paar, totdat je dan de sok die je nog bewaard had, ook maar weggooit, dan laat het sokkenmonster de verdwenen sok ineens los
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:--)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez: ik heb een doos vol weessokken. Je zou toch zeggen dat er ooit wederhelften moeten opduiken, maar nee... Tot ik die doos wegmik waarschijnlijk.
anneliez
12 jaar geleden
precies,jij gooit die doos weg, en het sokkenmonster laat de gegijzelden los
er bestaan klemmetjes om je sokken bij elkaar te houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ze in elkaar propt wast/droogt hij denk ik niet zo goed, maar misschien een simpel, haarclipje of wasknijpen (hout) om ze bij elkaar te houden?

of gewoon kleine ijzeren klemmen, van die heeeele kleintjes, moet werken denk ik ;) succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze in elkaar knopen, en dan naast elkaar op het droogrek hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Worden ze dan lekker schoon denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de 'enkels' in elkaar knoopt, wel hoor : ik was mijn pantykniekousjes altijd zo : de 'voeten' moeten natuurlijk lekker kunnen 'zwemmen'....
Je kunt de 'click clix' gebruiken! Dat is een uitvinding die er voor zorgt dat je sokken bij elkaar blijven, door ze aan elkaar te 'clicken'! Zie de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Ik heb ook allemaal dezelfde sokken. 10 paar hoog en 10 paar enkel. En nog 4 paar voor onder een pak. Oja en nog anti slip sokken:-). Heel handig hoor, vroeger kreeg ik altijd sokken van mijn zus in mijn mandje ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan een heel verhaal opsteken, maar dit lijkt me niet nodig, gewoon knopen. Of veel verschillende sokken kopen dat je ze makkelijk uit elkaar kunt halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor gewoon verschillende sokken kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das volgens mij juist het punt....dezelfde sokken kopen juist!
Ik heb alle effen sokken van mijn ega gemerkt met gekleurd naaigaren. Ieder 'stelletje' heb ik bij de tenen gemerkt met een bepaalde kleur naaigaren. Als ik de sokken gewassen heb sorteer ik ze dus op deze kleur naaigaren. Alleen doen als je dichte schoenen draagt. Draag je sandalen dan kan je je sokken ook merken onder bijvoorbeeld de voetzool.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, sokken in sandalen ;)
Steenuiltje
12 jaar geleden
Ja en ....??
Kijk 's zomers eens om je heen en je zult verbaasd staan :-) Dan heb jij nog heel wat te lachen Daviet! Hahaha!
de sokken in een kussensloop wassen. De kussensloop wel vastmaken met bijv. een veiligheidspeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig vorige week bij IKEA wasnetjes gekocht. Het zijn een soort visnetjes met een ritssluiting. Sokken erin, rits dicht en het hele geval in de wasmachine en in de droger. Nooit meer sokken zoek. Voor de kosten hoef je het niet te laten, want ze waren geloof ik 2 stuks voor 2 euro.