Wat kost een nieuw slot

Ik heb geen sleutel meer van mijn achterdeur maar van binnen kan ik m met een draaiknop afsluiten, maar het best onhandig, wat kost het ong om dat hele werkje te laten vervangen klink en slot met nieuwe sleutels ? En wat voor een bedrijf moet ik dan bellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft u een foto van het slot?

Antwoorden (2)

Een slotenmaker is de aangewezen persoon om evt. een vervangende sleutel te leveren, maar elk goed klussenbedrijf kan de slotvervanging voor je doen.

Als het gaat om een cilinderslot, hoef je alleen de cilinder te vervangen. Die koop je los met een nieuwe set sleutels.

Als het een "gewoon" slot is, reken dan op 75-150 Euro materiaal (hangt af van kwaliteit) en 70 Euro voor het klussenbedrijf.

Maar zelfdoen is goedkoper....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen het cilinderslot moet vervangen, staat hieronder de werkwijze. Vanaf punt 9. Het best neem je het oude slot mee als je een nieuwe gaat kopen, want je hebt ze in verschillende lengtes.

http://www.gamma.com/doe-het-zelf/cilinderslot-vervangen/#12

Toegevoegd na 1 minuut:
Een nieuw cilinderslot heb je voor een paar tientjes.
jc54