Wat kan ik doen met de zolder?

We hebben thuis nu een lege zolder.
We willen er graag iets leuks mee doen.
Eerst wouden we een pooltafel er neer zetten, maar dat paste net niet.
het is ongeveer 4 bij 3 (??) meter
Heeft iemand een idee?
Liever niks met schermen, maar iets wat leuk is met de familie om te doen.

Toegevoegd na 50 seconden:
( met schermen, bedoel ik: computers, tv, beamer enz. enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Het beste antwoord

Ga naar www.besteservice.com en bestel een airhockey tafel of een voetbal tafel. Je kunt ook 2 goaltjes neerzetten en er een mini voetbal veld van maken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een grote 'relax' kamer maken met overal zitzakken en kussens en een tv en een koelkastje voor als vriendin komen ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Zet er een flipperkast neer.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maak er een modelspoorbaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zet er een fitnesstoestel neer om te sporten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet er een kast in en vul deze met gezelschapsspelletjes, dan een tafel met stoelen neerzetten en eventueel een kleine koelkast, dan kun je je avonden vullen met die spelletjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tafelvoetbal, tafeltennis, en/of een sjoelbak.
Amadea
12 jaar geleden
gooi wat zeil op de grond, koop wat schildersdoeken en gooi er oude kleren neer en verf, en ontdek de rembrandt het gezin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet er een kickerkast! Succes gegarandeerd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sjoelbak is mijn advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meditatieruimte van maken.
12 jaar geleden
koop van die stoere zitzakken en miss een leuke bank en maak er een soort chillzolder van. Leuk voor vrienden en ideaal om met elkaar te kletsen in alle rust. Zet er ook een paar spelletjes neer of miss toch een kleine tv als er toch een stilte valt!