Hoe kun je op een leuke manier kennis maken met je buren???

Wij wonen sinds kort in een nieuwbouw appartementen complex. nu iedereen een beetje klaar is in zijn huisje zou ik graag iets willen organiseren om alle buren te leren kennen. wij hebben ook een prachtig gezamelijk dakterras dus dat is een voordeel maar hoe kan ik dit goed aanpakken? het hoeft niet al te groot...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Organiseer een kennismakingsborrel! Dek het terras voor alle zekerheid af met een grote tent en laat iedereen hapjes en / of drank meenemen. Zo creeër je zonder al te veel moeite of kosten een aardig buffet. Eventueel zou je nog kunnen overwegen een tapinstallatie of overige drank te huren en de kosten over de bewoners te verdelen. Vraag verder eens of er toevallig iemand is die voor dj kan spelen, of misschien zijn er wel meerdere muzikale buren die een leuk gelegenheidsorkestje zouden kunnen vormen.Voor zeurende buren vanwege geluidsoverlast hoef je in ieder geval niet bang te zijn haha.

Alvast veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kaartje door de bus:
Even gezellig met de buren op 't dak.
Neem je eigen drankjes mee, wij nemen verder wat hapjes mee.
Of iets dergelijks en dan met een tijd.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Housewarmingparty!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik bij alle buren een kaartje met "Hoera een jongen!" door de bus gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
organiseer zaterdag een brunch