Heel veel bromvliegen, waar komen ze vandaan?

Ik mijn kamer vliege veel bromvliegen. Nu gaat mijn vermoeden dat er ergens een dode muis ligt.. Al ik heel goed mijn best, ruik ik heel vaagjes een eigenaardig luchtje, maar is de bron moeilijk te lokaliseren. Ik denk ook dat het een beestje kan zijn dat ergens tussen de wanden (onvindbaar) ligt.. is dit goed mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Antwoorden (2)

Als ik jou was, had ik het hele huis op de kop gezet voor die dode muis want voor je het weet heb je door het hele huis maden liggen waardoor je later nog meer (brom)vliegen zult krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt precies, zie mijn reactie er onder.
Je wilt niet weten hoeveel maden uit zo'n klein beestje kroop, als ik er aan denk ga ik al over mijn nek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een bepaald moment is de muis op, dan vind je nog een tijdje dode bromvliegen en is het over - maar het is wel fijn als je voor die tijd het probleem opgelost hebt natuurlijk :/
Ja is heel goed mogelijk, ik was een keer bij iemand op visite en die had heel veel vliegen in huis.
En ik rook ook een eigenaardig geurtje, toen ik ging zoeken zag ik allemaal maden kruipen en toen ik het kastje weg haalde waar de maden vandaan kwam lag er een dode muis waar allemaal maden uit kropen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt heel vies, en ik ben ook ban g voor maden, ik vind ze eng bewegen.
Maar dit was een opa van rond de 90 dus die kon het zelf niet vinden en kan natuurlijk geen kasten op zei schuiven.
Dus ik was blij dat ik ff op visite langs kwam, want anders had hij er wel 50 rond vliegen. Ik snap echt niet dat uit zo'n piep klein beestje zoveel maden kan kruipen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan kloppen, bij hem kropen die maden ook door kieren, hij woont in een heel oud huis waar de naden vrij groot zijn.
Ik word er al naar van als ik er weer aan terug denk, ik ben met de stofzuiger langs de kieren gegaan. Ook al zitten ze onder de grond, je ruikt ze heel goed, ik kan die geur helaas niet omschrijven