Waar hebben spinnen een hekel aan?

Muggen kun je uit de buurt houden met citronella, maar bestaat er ook zoiets voor spinnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4K

Het beste antwoord

- Aan de geur van bleekwater.
- Ook aan schijfjes citroen.
- Aan kastanjehout.
- Aan drukte.
- Aan droge warmte (ze houden van donkere vochtige rustige plekken).
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Aan de slang van Harry potter 2 de bassilisk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen heeft natuurlijk een basilisk in de kelder van zijn huis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe sarcastisch Daan1995 xD
Je zet er niet specifiek bij dat het geen anti-middel mag zijn. Ik heb zelf een fles spider-free, zie ook link. volgens mij is het niet slecht of giftig voor ze en het dood ze ook niet maar als je het ergens opspuit wordt die plek on-aantrekkenlijk voor spinnen, er handig voor in die verre hoeken van je schuur bijv

Toegevoegd na 2 minuten:
De tweede link is het spul dat ik zelf heb, daar staat ook betere info in dan in de eerste link
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel zeker weten of die middel spinnen niet doodt. Dat wil ik niet. Maar de schuur spinvrij is wel prettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liever een paar spinnen in de schuur dan de hele schuur vol muggen en vliegen. Daar zijn spinnen juist voor: om vliegen voor je te vangen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook weer waar. Had ik ook als een "antwoord" oorspronkelijk mbt het nut van spinnen. Maar dat is verwijderd. Was geen "antwoord". Dus ik sprak mezelf tegen :)
Weet dat er een middel voor spinnen is (sorry weet geen naam meer)
Als je dit nadat je hebt gezeemd even op het oppervlakte spuit, zie je weken lang geen spinnen meer.

Toegevoegd na 3 minuten:
Heel simpel: het is antispin.
Werkt echt geweldig, als je bang ben voor spinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat stond al 53 minuten te lezen in het antwoord van Amigo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen de naam is iets anders.
Wist dat er bij mij een Nederlandse naam op stond, was alleen te lui om naar de schuur te lopen.
Misschien omdat ik de schuurdeur nooit behandel :-))
Je zal maar een spin in mensenland zijn hé.

Ik denk dat spinnen vooral een hekel hebben aan mensen die geen spinnen verdragen ;-) ;-) ;-)

Als dat geen goed antwoord is weet ik het ook niet meer hoor.
hahahahahahahaha

Toegevoegd na 1 minuut:
***

Als het om spin-werende producten gaat dan heb je reeds voldoende informatie dus dat hoef ik niet meer te herhalen dacht ik zo.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw vind ik aardig en ik ben het helemaal met je eens! :D
Ze houden niet van dit bestrijdingsteam...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste manier is zorgen dat je regelmatig stoft en stofzuigt, en ook de overgang van het plafond naar de muur even meenemen met de stofzuiger.
Spinnen die binnen zitten, zitten namelijk vaak op die plek.
Horrengaas voor het ram helpt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen die dikke vette spinnen willen weleens de stofzuiger uitlopen.
Vind dit wel knap hoor van ze, die lange steel weer terug, waar ze met een noodgang zijn ingeslingerd.
Maar voor binnen is dit een +
Alleen de stofzuiger even laten staan.
Kun je even meppen, want ze vallen niet meer op je hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je die draden die ze maken steeds weghaalt, put je ze ook uit, dan gaan ze na een tijdje toch ergens anders zitten.
Die grote spinnen die je bedoelt, zoals de gewone huisspin, zijn lastposten (maar eten zilvervisjes en dergelijke, dus hebben ook wel een voordeel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zielig! De mens is het ergste roofdier dat ik ken...brrr...:(
kijk eens op vaposect.nl dat apperaat werkt heel goed, schakeld alle insecten uit zoals spinnen, vliegen, wespen en muggen. en is niet schadelijk voor mens en dier ( op insecten na ) ik heb hem nu een maand, ben heel tevreden, heb geen spinnen en geen vliegen of muggen meer in huis, het kost wel wat maar je krijgt er wel heel veel rust voor terug !!!