Via waar kan ik snel een huurhuis Vinden..??

Ik heb nu 2,5 jaar een woonpas en het is lastig om een huurwoning te vinden in omgeving rondom Rotterdam. Weet iemand iets voor mij..??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Nederwoon of anders anti-kraak. Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.directwonen.nl

Toegevoegd na 22 seconden:
idd commercieel dus duurder, maar als de nood het hoogst is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct wonen is een ramp,want als je op de site kijkt is er genoeg aanbod,ook in de omgeving waar je wilt wonen,maar heb je eenmaal je lidmaatschap betaald dan is er nog maar weinig keus.
Er staan veel woningen op die allang verhuurd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok sorry dan voor de tip, ik ken een aantal mensen die via die site aan een woning zijn gekomen, maar heb geen persoonlijke ervaring ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit hoor ;-)maar het is niet alleen de ervaring die wij hebben,ook op het i-net lees je veel negatieve dingen over direct wonen.
De wachttijd om via woonnet een woning te krijgen is 6 a 7 jaar.
Je kunt ook op Funda kijken en bij makelaars die woningen te huur aanbieden,maar dan betaal je je blauw aan huur en er wordt meestal een maand administratiekosten en een maand borg gevraagd dus ben je al gelijk drie maanden kwijt.