ja, een klapraam hoeft toch niet altijd open te staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het moment dat je hem dicht hebt, heeft het zeker zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is hetzelfde als alle ramen die open kunnen. Daar heeft het ook zin, dus bij een klapraam ook. Een raam doe je meestal open met mooi weer, en/of om te luchten.
's Winters zijn de ramen meestal dicht.
Als je je klapraam 's winters wel altijd open hebt staan, dan heeft het inderdaad geen zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbel glas zorgt ervoor dat het stiller in de kamer is en dat de isolatie beter is. Dus als je een stiller ruimte wilt hebben en een kamer die warmer wordt dan zou ik dubbel glas doen. Bovendien zou het moet schelen op je energie rekening als je je hele huis dubbele beglazing hebt.