Moet je het water van een waterplantje verversen?

ik heb een klein waterplantje gekocht, het zit in een doorzichtig bakje met water erin. Moet je dit water ook verversen, zo ja hoevaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dit is de waterhyacint.
Ik had dit plantje in een grote schaal met water op de salontafel staan,elke week verschoonde ik het water en als het erg warm is kun je dit 2x in de week doen want dan verdampt het water sneller.
Dit groeit heel snel en af en toe deed ik wat van de plantjes in de vijver.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je een teveel kwijt wilt, gooi het dan niet in een sloot, maar in de biobak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Hippo, niet zo erg hoor, dit soort bevriest wel weer.
het is geen tropische waternaven, of naaldkruid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt Ed,dit vroor in de winter allemaal kapot dus..... in de herfst gewoon in de groene bak voordat het gaat rotten in de vijver.....