Wat voor plant is dit?

Heel af en toe zit er een roze bloempje aan, zoals te zien is op de foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Lijkt een beetje op een lidcactus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is 'm! Bedankt voor de snelle reactie, ik zal je zo een +'je geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het oerlelijke planten, totdat ze beginnen te bloeien, dan vind ik ze opeens wel weer heel erg mooi.

Andere antwoorden (2)

Dat ziet eruit als een lidcactus, vermoedelijk de soort die als bijnaam Paascactus heeft. Schlumbergera gaertneri.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is 'm! Bedankt voor de snelle reactie, ik zal je zo een +'je geven.
het ziet er niet alleen uit als een lidcactus, het is er één!

pas wel op dat je de plant niet draait als er knopjes aanzitten; anders vallen die eraf. dit komt omdat ze zich naar het licht richten