Ik vermoed dat iemand aan het oplichten is op marktplaats. Wat kan ik doen?

Omdat ik met spoed op zoek ben naar woonruimte reageerde ik op een advertentie. Ik heb een nette mail terug gehad. Maar het lijkt te mooi om waar te zijn. Na even verder kijken zie ik dat de verhuurder keurige appartementen door heel Nederland aan bied voor een prijs van 500 euro per maand all
In. Maar hij zelf zit in Londen. Beetje vreemd toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (7)

Dat is zeker heel vreemd en ik zou er niet intrappen.
Je kunt MP aanschrijven hierover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja das nou toevallig, die hebben zij ook gehad.. wij ook reargeren..

Hij is een duitse medicus ofzo, woont in london, en praat alleen maarover geld... te mooi om waar te zijn... als je hem mailt krijg je hele standaard mailtje terug.
Dat je via TNT 1000 euro moet betalen voor de sleutels enzo...

TRAP ER NIET IN!!!!!!!!!!! Je wordt opgelicht als je het wel doet!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad! We hebben het zeker over de zelfde. Hij heeft mij nog niet gezegd hoe ik de sleutels kan krijgen. Ik ik ken Haarlem
Heel goed! En als ik door de slaapkamer
Raam op de foto kijk is dat niet Haarlem;) bizar. Moet deze persoon niet gestopt worden? Wat hebben jullie gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij hebben het zo gelaten.. de advertenties zijn zo weg.. hij plaatst ze onder een andere naam als dat ie reageert via email.. dat zei mij al genoeg... verder niks mee doen... Wij hadden gereageerd op een appartement in Arnhem...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dit ook op de site van opgelicht plaatsen en ik zou er niet vreemd van staan te kijken als deze oplichter er al op staat.
Klik onder de advertentie op "dit is niet ok" of zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het 'te mooi is om waar te zijn', dan is het ook zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon niet intrappen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op dit is niet ok! En advertenties met ideal zijn wel vaak te vertrouwen dus kijknof dat er bij staat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij marktplaats melden.