Hoe kan ik snel wormen vinden in mijn tuin?

Regenwormen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
16.7K

Antwoorden (7)

Een schop in de grond steken en flink op en neer bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een goeie regen/sproeibui, dan komen wormen naar de oppervlakte, dan hoef je niet zo diep te graven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook met je voeten stampen op de grond, soort van een loopbeweging maken terwijl je stil staat. Dan denken de wormen dat het regent en komen boven de grond. Zo beschadig je je tuin niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schop in de grond, of grasveld steken en heen en weer schdden. Makkelijk om dit met 3/4 mensen te doen. Kan je beetje afwisselen en ben je snel klaar.. Graven kan ook maar werkt minder goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een schop in de grond steken en een beetje zeepsop (afwasmiddel) bij je schop gooien. Dan tegen je steel aan tikken en ze komen langzaam naar boven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een gazon heel nat maken, en dan erin laten trekken, s,avonds in donker met je zaklamp de wormen gaan oprapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een schop in de grond en flink schudden
en als het heeft geregend moet je hard stampen
en ze zeggen dat zeepsop werkt omdat dat gif is