Bestaat er ook een elektrisch apparaat om kaas mee te raspen?

Voor thuisgebruik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Ja maar als je niet voor een weeshuis moet koken ben je beter af met een Moulinex A5606 van de rommelmarkt.
Je hebt soortgelijke molentjes ook elektrisch o.a. van Kenwood, maar doe mij maar de handmatige versie.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan met deze molentjes direct over het bord strooien en na gebruik mik je hem in zijn geheel in de afwasteil of vaat wasser. Werkt veel gemakkelijker dan een elektrische.

Toegevoegd na 3 uur:
Heb even een foto gemaakt van mijn eigen Mouli Grater; deze is nog niet van roestvrijstaal maar van vertind staal en die is dan ook scherper en bij na gebruik afwassen en drogen roest hij ook niet, maar hij is wel scherper en werkt daardoor prettiger. Vandaar die rommelmarkt uit het begin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meeste allround keukenmachines / foodprocessors kunnen dat!
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ja jo, buiten de genoemde keukenmachines zijn er ook diverse gespecialiseerde apparaten te koop: http://www.shopwiki.nl/kaasrasp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie er wel heel veel op tell sell maar daar moet je weken w8ten tot dat het aankomt