Vorig jaar is in het flatgebouw waar ik woon de riolering in de kelder gesprongen.

Nu komt er nog steeds nu en dan een stankgolf naar boven. Ik woon op de derde verdieping. Buren hebben er ook last van. Heeft iemand een idee hoe ik de stank kan verdrijven?
Alvast bedankt voor uw reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Het klinkt alsof ergens af en toe een buis droog komt te staan - dan werkt de stankafsluiting niet goed.
Anders is er misschien nog steeds een lekkage.
De eigenaar / beheerder van het gebouw hoort dit op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

koop heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel deo van axe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De woningbouwvereniging inschakelen, die horen dat op te lossen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.
Die stank is niet te verdrijven, een raampje openen helpt wel een beetje maar het is vooral zaak om de oorzaak aan te pakken.
Die oorzaak achterhalen en oplossen is niet jouw verantwoordelijkheid maar die van de verhuurder.
Neem contact op met de corporatie of verhuurder en kaart dit probleem aan, doe dit eventueel samen met een paar andere huurders.