In onze lift heeft een knop/lichtje in de vorm vam een groene ster. Soms brand hij, en soms niet. Heeft iemand enig idee waar deze voor is?

Het lijkt me dat het meer is dan een veredeld nachtlampje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.9K

Antwoorden (3)

Dat is de 'Groene Knop. Als je daarop drukt dan gebeuren er dingen die je misschien liever niet wilt, dus weet waar je aan begint. Dit gebeurde er in elk geval met Abeltje:

Abeltje gaat werken als liftbediende in een groot warenhuis dat net in zijn dorp geopend is. Elke dag drukt hij op de knopjes van de lift om de mensen naar de juiste verdieping te brengen. Er is maar één knop waar hij niet op mag drukken, de groene knop! Hij vraagt zich af waar die groene knop bovenin de lift voor is. Als hij op een dag met een meisje dat hij kent, een zanglerares en een vertegenwoordiger in mottenballen in de lift staat, drukt hij op de groene knop. De lift wordt gelanceerd door het dak van het warenhuis. Ze hebben geen controle over de lift en geen idee waar ze terecht zullen komen.
escape
13 jaar geleden
Misschien als hij onderhoud nodig heeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens "shutterstock" een producent van liftonderdelen is hij bedoeld als first come first service,
je gaat de lift in op de 1e verdieping en je moet naar de 6e
op de 3e verdieping staat iemand te wachten op dezelfde lift. als jij op die groene ster drukt voordat de persoon op de 3e etage de lift oproept zal hij daar niet stoppen maar eerst jou naar de 6e brengen en dan pas terug keren naar de 3e etage.
MAAR........ als zij liegen , lieg ik ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, een of ander brazilliaans bedrijfje , maar vraag me niet waar of hoe ik dat gevonden heb. heeft me een uur van m`n leven gekost maar ik was nogal nieuwschierig