dat zou je soms denken ja.
je bedoelt toch die grote engerds?
dat zijn trechterspinnen, die meestal in hun trechter zitten.
in het najaar echter gaan de mannetjes door het huis rennen, op zoek naar een vrouwtje.
het kan dan makkelijk gebeuren dat er een tweede exemplaar voorbij rent als je nog maar net bekomen bent van de eerste.
maar het is dus niet zo dat ze als stel zijnde je huis gaan verkennen.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh die zijn zo eng...
Rieneke1
13 jaar geleden
ja he. ik heb wel op de tafel staan dansen om zo'n beest :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoeld ze wel op sexueel gebied ?! ;-)

Andere antwoorden (5)

Nee, die komen één voor één.
fremar
13 jaar geleden
Bij mij in huis wel :((
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, das lullig zeg!
Neen, de spinnen die je in deze periode vindt zijn bijna allemaal mannetjes op zoek naar een partner. Dat ze daar komen wijst er op dat er ergens een wijfje in de omgeving zit en dat werkt als een magneet op de mannetjes uit de omgeving. Dat je er dan meer dan één ziet is niet meer dan normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had er afgelopen 2 weken 2,van die grote,bruine,harige,die heb ik doodgemept,een dag later zat ee een kleinere,wss het wijfje,dus de mannetjes zochten het wijfje.
Zo bedoeld men dus als ze zeggen "ze komen altijd met zn 2en" het klopt dus wel.

Heb het sowieso vaker meegemaakt,altijd een 2e na de eerste...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons wel, en voor zover ik me kan herinneren is dat altijd al zo geweest, ook vroeger. Om eerlijk te zijn weet ik niet waarom :)