In sommige landen zie je een soort toiletpot zonder bril die wat lager is dan de normale toiletpot. Wat is dit en waar dient het voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

dat is een bidet. Aan de achterkant komt een stroompje water. Dit is dus geen toilet maar een pot om je bips te wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een bidet en is eigenlijk speciaal voor de dames hygiene.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha Lee, òòk voor de `heren hygiene` hoor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk ook voor heren, maar dames maken er veel meer gebruik van. Een man zal eerder zijn gympen erin gooien om ze uit te wassen, als dat hij zijn kont schoonmaakt met water en zeep.
Dit noemen ze een bidet, het wordt gebruikt om het onderlichaam (geslachtsdelen) te reinigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zazoe, niet alleen de geslachtsdelen hoor maar ook de poeperd. En voor nog meer doeleinden geschikt ! Hha, ik werk bij een sanitairwinkel en je moest eens weten wat ik een leuke gebruiksmogelijkheden voor `n bidet ik te horen krijg....Te veel en te flauw om op te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem er dan eens een paar? lol
Dit is een bidet. Heel handig om je voeten snel in te kunnen wassen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Snel even een handwasje kunnen doen.
Baby erin zetten en billetjes afspoelen.

Toegevoegd na 48 minuten:
dank je wel minnaars.
Hè, een grapje mag toch ook wel eens op z`n tijd ? En.... wat is er mis mee, om een bidet voor meerdere doeleinden te kunnen gebruiken?!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha van mij een plus, je antwoord toverde bij mij een glimlach
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk....te weten dat ik vandaag nog bij iemand een glimlach heb kunnen toveren.
Dankjewel voor je berichtje !
Een bidet wordt gebruikt in landen waar ze hogere eisen stellen aan de persoonlijke hygiene dan wij in Nederland.
Je kunt rustig stellen dat wij behoorlijk smerig zijn door alleen met papier onze kont af te vegen. Een bidet spoelt het achterwerk volledig schoon,zodat je weer met frisse moed aan de slag kunt.