Kan je ook als particulier ergens verpakkingen bestellen?

bijvoorbeeld plastic zakjes of plastic potjes

Toegevoegd na 17 minuten:
meestal moet je namelijk kvk nummer of btw nummer invullen, misschien weet iemand een site?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je kunt ook gewoon, heel bijdehand, bij een winkel naar binnen stappen die dit gebruikt en dan vragen of je soms wat mag kopen. Dan is de stap naar " wil je wat voor me bestellen" zo gezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk, maar je zult altijd wel een bepaalde hoeveelheid (verpakkingseenheid) moeten kopen.
Als je op internet zoekt, kijk dan ook naar minimale orderbedragen en denk er aan dat prijzen altijd ex.btw en meestal af fabriek zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik haal dergelijk spul - van cellofaanzakjes tot patatbakjes, van kadolint tot klushandschoenen en van kilo's elastiek tot wegwerpasbakjes altijd bij Snuverink Twepa. Dat is in principe een groothandel in alle soorten winkel- en horecabenodigdheden waar je als particulier ook prima terecht kunt. Ik weet echter niet of ze ook per postorder leveren......yep, zo te zien inmiddels wel. Ze zitten namelijk niet erg centraal ; Enschede en Emmen.