Een eindknop zit aan de top van een tak, of scheut, van hier uit groeit de tak in de lengte.
De kleinere knoppen er onder zijn blad of bloemknoppen, er bestaan ook nog onzichtbare knoppen die worden slapende ogen genoemd, deze lopen alleen uit als er geen eind of andere knoppen meer aan zitten, b.v. na het afzagen van alle takken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je misschien de okselknoppen?