Broei/hobby-kas?

Heb er zelf ooit een gemaakt, maar helaas na vele goede verdiensten ineen gezakt. Hij stond op de vensterbank of buiten in de lente/zomer. Nu zoek ik een nieuwe, maar kan ze nergens vinden! Heeft dit een andere naam dan hobby of broei kas? Of heb ik nog niet goed genoeg gezocht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe groot het moet zijn, maar er zijn plastic broeibakjes in de handel met zelfs een bodemverwarming er in.
Ik heb er zelf een en het werkt prima.
In de deksel zitten schuifjes om te luchten.
Als de plantjes groter zijn kan de deksel er ook af.
Verkrijgbaar bij een tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien staat er hier eentje voor je tussen?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?from_searchbox_advanced=1&q=broeikas&g=0&postcode=&distance=&search=Zoek#
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar had ik zelf ook al aan gedacht, maar zijn allemaal kassen voor in je tuin, zoek ik klein indoor formaatje...
zijn te vinden in tuincentra