Wie heeft er ervaring met sprinkhanen kweken?

Alle sprinkhanen liggen na een paar dagen dood in het hok! Alles volgens het boekje maar het wil maar niet lukken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Het beste kun je navraag doen,bij degene bij wie je de sprinkhanen betrokken hebt. Die zal er toch wel ervaring mee hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het hok te warm of te koud van temperatuur. heb je huisdieren? misschien die zij ze dood (als ze er bij kunnen natuurlijk)

Toegevoegd na 52 seconden:
misschien DOEN* zij ze dood