Aan welke stof blijven geen kattenharen kleven?

Ik zoek een stof waar kattenharen niet aan blijven hangen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik wil er gordijnen van maken. De katten lopen er vaak langs en het verwijderen van de haren is een crime.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
10.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan waterstof...

Het beste antwoord

Leer , lak en skai, en dan heb je het eigenlijk wel gehad.

Ook zijn er wel kledingstukken in de handel van zogenaamde ´slinky´ stof. Dat is een erg gladde microvezel, waar haren niet aan blijven kleven, maar het draagt niet echt prettig, tekent erg en is erg kwetsbaar voor haaltjes en beschadigingen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als het voor gordijnen is, kun je maar het beste zo glad mogelijke stof nemen. Hoe gladder de stof, hoe minder er aan blijft zitten. Satijn-weefsels zijn een optie.
Een alternatief is rolgordijnen (van eender welke stof) die overdag in elk geval tot boven kattenhoogte zijn opgetrokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij bestaat dat niet, dus als je het vindt kun je rijk worden, vergeet de licentie niet aan te vragen ;)
13 jaar geleden
Kattenvel... Tenminste, als je inderdaad ziet wat daar allemaal vanaf komt is het een wonder dat ze nog haren hebben ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat aan alle stof, behalve de door Marleen genoemde opties, kattenharen blijven kleven. Ik denk dat ik voor een donkere stof zou kiezen, dan zitten de haren wel op de stof, maar dan vallen ze niet zo op. (ik heb zelf heel lichte gordijnen, en ga er regelmatig met een kleefroller overheen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja.... blijft de kleefroller)