Welke openbare gebouwen in Nederland moet je van binnen hebben gezien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Het beste antwoord

de stationshal in Groningen is heel erg mooi moet je echt eens geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Het Tuschinski Theater in Amsterdam. Is natuurlijk niet geheel openbaar, maar je kunt er makkelijk even naar binnen lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Teylers Museum in Haarlem is een aanrader. Zowel het gebouw, het interieur, als de inhoud...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Anne Frankhuis. Niet "mooi" maar wel indrukwekkend.
Plaatje bij antwoord
bamibal
13 jaar geleden
Het vredespaleis, zowel van buiten als van binnen is het indrukwekkend om te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou om te beginnen: je moet niks, maar als je tijd hebt:
Basiliek van Oudenbosch, St. Janskathedraal in Den Bosch, Kurhaus in Scheveningen. Zelf zou ik heel graag eens een keer kijken in het gebouw van Radio Kootwijk, maar daar schijn je niet in te kunnen (?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Dom in Utrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het postkantoorgebouw in het centrum van Utrecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het stadhuis van gouda van binnen en buiten erg mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De forten e.d. van de Hollandsche Waterlinie, de moeite van een bezoekje zeker meer dan waard, Fort Loevestein is ook de moeite waard, ligt nogal mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De synagoge in Enschede. De allermooiste van west-europa.
http://www.synagoge-enschede.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het stadhuis van Den Haag, ofwel het IJspaleis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
circus theater scheveningen.