Ik heb zelf een piano via marktplaats gekocht. Kostte me 99 euro. En hij is prima.
Je kan ook kijken bij winkels waar ze piano's verkopen of er mensen toevallig een briefje hebben opgehangen met "piano te koop".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Heb je al op marktplaats.nl of ebay.nl gekeken?

Toegevoegd op 25-05-2009 19:42:02
Marktplaats.nl: 46 piano's onder de 200 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.gebruiktepiano.nl
www.marktplaats.nl
muziekinstrumenten.tweedehands.net/pianos/
www.vanurk.nl
www.sapema.nl
www.BosPianoservice.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip: Ga eens naar een muziek school, misschien kom je daar al heel vaak, en kijk op prikborden of vraag bij pianoleraren naar mensen die hun piano weg willen doen.
Voordelen:
1. De verkoper is waarschijnlijk dichtbij (als je de muziekschool ook dichtbij huis hebt)
2. Het zou dus ook kunnen dat je hem kent, of viavia kent en dus kan je makkelijk over de prijs handelen
3. Je kunt hem meteen uitproberen, bij diegene thuis.
Nadelen
1. Het aanbod zal niet erg groot zijn, maar je kunt het altijd proberen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij. Kun je voor 200E meenemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij gratis.pagina.nl staan een aantal sites waar je gratis spullen kan afhalen. Heel vaak staan daar ook piano's bij.

Succes met de zoektocht!