Ik vond in de grond "n bol van 2 cm Die bestond uit kleine witte bolletjes van 1 mm. Deze waren zacht en vochtig. Mijn vraag: wat is dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Het beste antwoord

Aan je beschrijving te lezen denk ik dat je een nestje van een slak gevonden hebt. Slakkeneieren dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dat denk ik ook, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikook +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me erg waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ik ook! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij het meest logische antwoord

Andere antwoorden (3)

Ik dacht aan paddestoelen, bv. de puffball. Maar dat zal wel fout zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan een heleboel zijn.... misschien kan je een fotootje plaatsen; maakt het een stukje makkelijker... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het maar niet gedumpte drugs is...je weet maar nooit