Waar moet je rekening mee houden als je een trampoline koopt?

Ik wil een trampoline gaan kopen, zijn er bepaalde zaken waar je rekening mee moet houden? Bijvoorbeeld de grootte, maakt dat wat uit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Er zijn nog best wat dingen waar je op moet letten. De grootte van een trampoline is inderdaad al een aspect. Vaak wordt aangeraden de grootst mogelijke trampoline te kopen omdat kinderen er dan het meeste plezier van hebben.

Tevens is goedkoop meestal duurkoop omdat goedkope trampolines bijvoorbeeld dunnere frames hebben en matten van laagwaardiger materiaal zijn gemaakt. Hierdoor gaan deze trampolines over het algemeen minder lang mee.

Als je je er verder in wilt verdiepen, dan kun je eens op de website van de bron kijken. Hier staat het meeste uitgebreid beschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

sowieso de omvang van de trampoline..
als je trampoline groter is dan je tuin.. heb je een probleem...
daarnaast is er niet veel waar je rekening mee hoeft te houden..
probeer gewoon wat recensies te lezen op internet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de grootte van de trampoline en de veiligheid: het kan bijvoorbeeld zijn dat je de trampoline wil ingraven of dat je er een net omheen hangt. Bekijk dan eerst of dit mogelijk is. Kijk ook hoeveel kilo hij aankan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop er een met zeker een diameter van 2 meter, is deze kleiner, dan veert het trampoline amper en is het springen niet fijn en soms zelfs pijnlijk!
Verder moet je er een kopen waar zo'n rand omheen zit van dat soort plastic spul, dat is voor de veiligheid, dat je er niet met je voet in blijft hangen en je ernstig verwond! Maar volgens mij is dat tegenwoordig verplicht.

Veel springplezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou beginnen te zoeken naar recensies, bij kieskeurig staat wel een overzicht van wat mensen goed vinden.

Succes met zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor de veiligheid is het beter een trampoline in te graven, een trampoline staat daardoor vaster er veiliger